۱۳۸۹/۰۷/۰۶

شناسایی هدایت کنندگان حمله به منزل کروبی

به نقل از سایت جرس، علاوه بر محمدرضا نقدی (فرمانده کل بسیج)، فرماندار شمیرانات و یکی از کارکنان فرمانداری نیز، از هدایت کنندگان تجمع اخیر شبه نظامیان و لباس شخصی ها در مقابل منزل مهدی کروبی بوده اند.

بر اساس شنیده ها و منابع خبری موثق، محمد معتقد لاریجانی که روابط عمومی شهرداری شمیرانات وی را همواره "دکتر لاریجانی" معرفی می کند، سابق بر این، مربی امورتربیتی دبیرستان اندیشه (شهید محمد منتظری) در منطقه ۷ تهران بوده که در سال ۷۴، به دلیل دخالتهای بیش از حد در کار آموزش و مواردی دیگر، از جمله ضرب و شتم یکی از معلمین باسابقه از محل کار اخراج شده است.

وی پس از اولین دوره ریاست تیم احمدی نژاد بر دولت، به معاونت سیاسی فرماندار تهران منصوب شد و دو سال گذشته نیز، ریاست ستاد انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر تهران را به عهده داشته است.

وی از مسئولان بسیج مسجد امام حسن عسگری در خیابان شریعتی، پاتوق و منبر آیت الله عزیز خوشوقت روحانی حامی احمدی نژاد و پدر عروس آقای خامنه ای می باشد.

از سوی دیگر، حسن امينيان نیز یکی دیگر از اعضای بسیج است که به لحاظ ارتباط تنگاتنگ با لاریجانی فرماندار شمیران، در اين اداره مشغول به كاراست. گفته می شود وي موجب پرونده سازی ودستگیری بسیاری از جوانان متعهد شمیران شده است. امینیان یکی از عوامل اصلی حمله به حسینیه جماران درشب عاشورا و نيز حمله به منزل مهدی کروبی در مقاطع مختلف می باشد.
پیش از این نیز، منابع خبری از حضور و نقش محمدرضا نقدی، فرمانده کل بسیج نیز، در جریان حملات و هتاکی های بسیجیان و لباس شخصی ها به منطقه مسکونی مهدی کروبی خبر داده بودند.

پنج شنبه یازدهم شهریورماه، بسیجیان مسلح و شبه نظامیان حامی رهبر جمهوری اسلامی، ضمن سردادن شعار و هتاکی به مهدی کروبی، با تیراندازی و پرتاب کوکتل مولوتوف به منطقه مسکونی وی حمله کرده و موفق به شکستن در ورودی منزل شده بودند؛ تا اینکه با مقاومت محافظان نتوانستند به ساختمان داخل شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر